Torsdag 11.juni inviterte kantor Ken-Gøran Mikkelsen til en spennende konsert i Buksnes kirke.
Og en spennende konsert ble det, med alt fra filmmusikk til urfremføring av tre nye samiske musikkstykker komponert av Mikkelsen selv. Kornetten var selvsagt med, og Ken-Gøran briljerte med fint samspill med seg selv.
Konserten var god besøkt, og nesten 100 personer møtte opp til en flott musikalsk opplevelse.
Konserten var en del av innsamlingen til rehabilitering av orgelet i Buksnes, og med det som kom inn under konserten, så er målet om 200.000,- så godt som i boks.
Vi takker Ken-Gøran for en flott musikalsk opplevelse og ser gjerne at han setter opp flere konserter.